Groen Schoolplein

Een groen schoolplein voor De Korenbloem!

Bomen, planten, vogelhuisjes, een amfitheater: De Korenbloem krijgt een nieuw, groen schoolplein! Vandaag kregen we van de Lidl Putten een mooie cheque overhandigd van 500 euro. Mede daardoor kan er snel een begin gemaakt worden met verbouwen.

Verschillende subsidies maken het mogelijk om groots te gaan veranderen. Als alles meezit kan in de zomervakantie gestart worden met het uitbreken van stenen en asfalt en kan er na de zomervakantie gestart worden met de aanleg van het nieuwe plein. Binnenkort starten we al met het schilderen van vogelhuisjes en ontwikkelen we stap voor stap verder. Meer ruimte voor natuur, ontdekkend leren en buiten spelen! Een amfitheater om buiten leren mogelijk te maken en samenzijn te organiseren, ‘kruip door sluip door’-routes en vooral veel groen: wat kijken we daar naar uit!

Previous Article Opschoondag
Next Article Korenbloemshow groep 1-2