Batterijen Battle

Lege batterijen gezocht voor Puttense basisschool De Korenbloem

Op basisschool De Korenbloem worden altijd al lege batterijen ingezameld, maar van 6 t/m 24 november doen de kinderen van de school mee aan de Batterijen Battle van Stibat. Dit is een wedstrijd tussen basisscholen om zoveel mogelijk lege batterijen te verzamelen. De prijzen zijn niet mis, de kinderen kunnen onder andere een schoolreis naar de Efteling of een Mad Science Techniek dag winnen. Goed voor het milieu én een toffe kans voor de kinderen van deze school dus. Basisschool De Korenbloem doet mee met de actie omdat het thema ‘duurzaamheid’ goed past bij wat ze hun leerlingen willen meegeven; zorg goed voor jezelf, elkaar en de wereld! Een circulaire maatschappij, aandacht voor hergebruik en zorgen voor zo min mogelijk afval zijn belangrijke onderwerpen voor de school.

Helpt u mee?

De leerlingen van de school hopen dus dat zoveel mogelijk Puttenaren hen willen helpen bij het verzamelen van de lege batterijen. De lege batterijen kunnen elke schooldag ingeleverd worden op basisschool De Korenbloem aan de Klaproosstraat 20 in Putten. Vast bedankt namens alle kinderen!

Previous Article Schoolreis!
Next Article Bezoek uit Japan