Sinterklaasfeest 2020

Vol spanning, enthousiasme en plezier kwamen de kinderen gisteren het schoolplein op. "Hoe zou Sinterklaas aankomen? En komt het allemaal wel goed met de cadeautjes?" Al snel werd duidelijk dat Sinterklaas dit jaar ook van uit huis werkt en niet bij de Korenbloem op bezoek kon komen. Wat een teleurstelling....Wel zei Sint dat het allemaal goed zou komen met de cadeautjes. Meester Jelmer ging op zoek naar de zak met cadeautjes, maar kwam terug met 2 grote dozen. Wat zou daar nou inzitten? Het was de kleding van de Sint. De kinderen kwamen op het idee dat meester Jelmer dan maar de hulpsint moest worden. Zo gezegd zo gedaan. Meester Jelmer bezocht groep 1&2 en heeft gekeken naar de kunstjes en natuurlijk voorgelezen uit het grote boek. Ook heeft hij een bezoekje aan groep 3-4-5 gebracht. Gelukkig waren de cadeautjes ook gearriveerd en hebben de kinderen allemaal iets leuks gekregen! Wat fijn dat we zo toch nog Sinterklaas hebben kunnen vieren. In de bovenbouw hebben we een suprise spel gedaan. Er zijn prachtige gedichten geschreven en mooie cadeaus gekocht. Het was een zeer geslaagde ochtend. In de middag hebben we een circuit door de school gedaan, wat een gezelligheid! Zo werd Sinterklaas 2020 toch nog één groot feest!

Previous Article Schoolontbijt
Next Article Heropening scholen